نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1291
-
الف
+

نوروز 1400 همراه با مسابقه بزرگ خوانندگی آی فیلم2

مسابقه بزرگ «نواهنگ» ویژه استعدادیابی خوانندگی از میان افغانستانی‌های مقیم ایران نوروز 1400 از آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم2، «نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که قرار است توسط شبکه آی فیلم2 برای آوازخوان های با استعداد افغانستانی مقیم ایران، برگزار شود.

مسابقه «نواهنگ» قصد دارد با برگزاری یک رقابت نفس گیر میان آوازخوان های افغانستانی مقیم ایران به کشف استعدادها و معرفی آنان بپردازد.

پروسه این مسابقه با نشر یک اعلام رسمی آغاز شد و کسانی که شرایط اشتراک در این مسابقه را داشتند ویدیو های خود را ارسال کردند.

پس از بررسی های اولیه این ویدیو ها، بیشتر از 110 نفر انتخاب و  ارزیابی شدند و نهایت تعداد 48 نفربرای رقابت در پروسه اصلی  نواهنگ گزینش شدند.

روند مسابقه به این صورت ادامه پیدا می‌کند که از هر برنامه یک نفر با رأی داوران بالا می‌آید و ۱۲ نفر در سه برنامه نیمه‌نهایی شرکت می‌کنند و در آخر سه نفر برگزیده نیمه‌نهایی، در برنامه فینال، عناوین اول، دوم و سوم را با رأی داوران به دست می آورند.

گفتنی است نحوه رای گیری مسابقه بزرگ استعدادیابی خوانندگی «نواهنگ» بدین صورت است که به هر خواننده یک کد اختصاصی هم تعلق می‌گیرد و بینندگان می‌توانند با شماره‌ای که متعاقباً از شبکه آی فیلم2 اعلام می‌شود، به کد خواننده‌ای که از نظرشان برتر است، رأی بدهند و به‌این ترتیب، علاوه بر سه نفر برتر از نظر داوران، یک نفر هم با رأی مردم انتخاب می‌شود که بعد از نشر فینال برنامه، در یک ویژه‌برنامه که شبکه ترتیب خواهد داد، نفر برگزیده مردمی هم به مخاطبان معرفی خواهد شد.

 

نظر شما
ارسال نظر